воскресенье, 24 августа 2014 г.

Лист до України

Добрий день, подруго! С Днем Народження тебе! Мы знайомі з тобою вже цілих 19 років. Суттєвий строк, правда? Ти з самого початку зі мною. Пам’ятаєш, як ми познайомилися? Це було 16 червня 1995 року, ти ще тоді подарувала мені громадянство… Боже, скільки ми з тобою пережили: політичну та економічну кризу, а скільки президентів вже змінилось, а скільки майданів «билось» у серці Києва…

Зараз тобі 23 й я бажаю тобі гарного свята! Знаєш, я чула, що Донецьк та Луганськ сьогодні не завітають. Не суди їх…Пам’ятай, ти сильна жінка!Ти обов’язково впораєшся з цією війною!
Я розумію, що сьогодні твоє свято, але пообіцяй мені більше не нівечити мій рідний Донбасс. Ти ж мудра жінка! Зрозумій, що там є люди, які досі кохають тебе. Вони просто змушені «грати в друзів» з ДНР та ЛНР  заради життя, заради сімї, заради майна, яке вони здобували все своє життя. Захисти їх!


Гаразд, люба, впевнена, що в тебе ще багато справ. До побачення!


1 комментарий: